Anmeld skade

Den måske vigtigste del af din forsikring er, hvordan vi agerer den dag du har en skade. Vi har udliciteret vores skadebehandling til de bedste i branchen, Crawford, så du får den bedst mulige oplevelse, når uheldet er sket.

Vi skadehandler efter de vilkår som gælder din forsikring og er meget fair i kundens favør, når der er skadehændelser som skal vurderes. I de fleste tilfælde kan du forvente at have penge på din konto få dage efter din skade er gjort op. Hvis du har spørgsmål, så kan du ringe til os på 70106060 eller du kan læse mere om skader og skadesbehandling her på siden.

Hvis du har akut brug for hjælp, så ring til: 70106060

Anmeld glasskade

Her kan du anmelde en glasskade.
Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt

Klik her for at anmelde glasskade

Anmeld rejseskade

Her kan du anmelde en rejseskade.
Vi behandler din henvendelse hurtigst muligt

Klik her for at anmelde rejseskade

Anmeld andre skader

Her kan du anmelde skade på køretøj, indbo, ulykke, hund, eller hus.

Klik her for at anmelde skade. Det tager 10-20 sekunder at loade siden

Vigtigt at vide ved skade!

  • Connector.

    Dokumentation

    Det er vigtigt at du kan dokumentere eller sandsynliggøre besiddelse af de ting, som du anmelder til forsikringen

  • Connector.

    Kvitteringer

    For at lette processen kan du vælge at beholde dine kvitteringer på de ting du køber også selvom garantien f.eks. er udløbet.

  • Connector.

    Billeder

    Vardia anbefaler at du tager billeder af dine ting og af dit hjem. I en skadessituation kan det være svært at huske hvilke ting man har i sit hjem. Man skal altid tage billeder af effekter af stor værdi.

  • Connector.

    Afregning til håndværkere/læger/værksteder

    Ud over din erstatning afregner vi direkte til dem der har afhjulpet din skade som f.eks. læger, tandlæger, håndværkere, værksteder osv.